SINOPSIS A & Z,WE ALWAYS TOGETHER

SINOPSIS A & Z,WE ALWAYS TOGETHER - Hallo semuanya Pembaca Berita, Pada postingan berita kali ini yang berjudul SINOPSIS A & Z,WE ALWAYS TOGETHER, telah di posting di blog ini dengan lengkap dari awal lagi sampai akhir. mudah-mudahan berita ini dapat membantu anda semuanya. Baiklah, ini dia berita terbaru nya.

Judul Posting : SINOPSIS A & Z,WE ALWAYS TOGETHER
Link : SINOPSIS A & Z,WE ALWAYS TOGETHER
Pertemuan antara Zuyyin Wardah dengan seorang pelajar lelaki yang baru berpindah ke sekolahnya,telah memulakan segalanya.Zuyyin seorang pelajar yang bermasalah di sekolah,telah bertembung dengan Aqeel Qusyaie secara kebetulan.Sejak daripada pertemuan itu,sikap Aqeel yang sentiasa tenang dapat mengubah Zuyyin yang dingin dan pemarah.Kasih yang baru mula berputik di lubuk hati Zuyyin,bagaikan gugur dan terbang bersama angin.Dia mengetahui bahawa Aqeel telahpun menjadi tunangan orang.Dapatkah Zuyyin meneruskan kehidupannya tanpa orang yang disayangi dan juga jejaka yang telah berjaya membimbingnya selama 2 tahun di bangku sekolah menengah ? Dapatkah Aqeel menyimpan dan melupakan perasaan benci terhadap tunangnya yang suka bersosial bersama lelaki lain di kelab malam ? Ikuti kisahnya di A & Z,We Always Together.. (Aqeel & Zuyyin,We Always Together)


Demikianlah Info postingan berita SINOPSIS A & Z,WE ALWAYS TOGETHER

terbaru yang sangat heboh ini SINOPSIS A & Z,WE ALWAYS TOGETHER, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sekian info artikel kali ini.

Anda sedang membaca posting tentang SINOPSIS A & Z,WE ALWAYS TOGETHER dan berita ini url permalinknya adalah https://indodongeng.blogspot.com/2013/11/sinopsis-zwe-always-together.html Semoga info lowongan ini bisa bermanfaat.

Subscribe to receive free email updates: